Administració i Assegurances
Informació sobre:
- Dins l’àrea Financera – Comptable es gestionen els següents punts:
- Comptabilitat col·legial: general i activitat empresarial.
- Comptabilitat de la Fundació de Ciències Farmacèutiques.
- Auditoria voluntària de comptes.
- Pressuposts col·legials.
- Assegurar els recursos econòmics necessaris del Col·legi, flux de tresoreria, fons de maniobra, etc.
- Control i mesura del desenvolupament pressupostari.
- Compliment de les obligacions fiscal.
- L’àrea d’Administració i Assegurances s’encarrega de gestionar el següent:
- Facturació de receptes.
- La pròpia de l’Administració: facturació del laboratori, cursets, diferents partides d’ingressos i despeses.
- Pòlisses col·lectives d’assegurances en col·laboració amb diferents entitats asseguradores (Assistència Sanitària, responsabilitat Civil, i multirisc Oficina de Farmàcia).
- Borsa de Treball.
- Atendre consultes relacionades amb la facturació de receptes.
- Cobraments i pagaments, quotes col·legials, atenció de consultes, preparació de càrrec i abonaments.
- Registre de factures a les entitats.
- Preparació i elaboració del documents per emetre les factures col·legials.
- Devolució de receptes retirades de la facturació.
- Adaptació del sistema de facturació a les noves normes sobre la dispensació de las receptes que emet l’administració sanitària.
- Coordinació del treball del Centre de Càlcul.
- Elaboració de circulars informatives.
- A més, participa en les comissions:
- Comissió de treball de l’Ib-Salut.
- Comissió mixta Provincial de MUFACE.
- Comissió mixta Provincial d’ISFAS.