Visita d’estudiants d’ADEMA al COFIB reforça la connexió entre formació i pràctica professional
El passat divendres dia 6 de febrer, els estudiants de Tècnic de Farmàcia i Parafarmàcia d’ADEMA van visitar el Col·legi Oficial de Farmacèutics de les Illes Balears per conèixer de prop el funcionament del COFIB i el paper dels tècnics en farmàcia dins l’àmbit professional.
Durant la jornada, els alumnes van conèixer serveis com la borsa de treball, el Centre d’Atenció a l’Usuari i les eines digitals vinculades a la recepta electrònica. També van rebre informació sobre l’oferta formativa específica per a tècnics i els Serveis Professionals Farmacèutics Assistencials, que reforcen la tasca de la farmàcia comunitària en salut pública. La visita va incloure un recorregut pel laboratori col·legial i una presentació dels projectes solidaris impulsats pel COFIB.
Una experiència que va permetre als estudiants apropar-se a la realitat del sector i conèixer de primera mà les oportunitats que els ofereix la professió.