La gran competència que existeix entre oficines de farmàcia passa per un procés de diferenciació de cadascuna d'elles. El farmacèutic titular ha de ser capaç de conèixer quina eina és l'adequada per aconseguir la màxima rendibilitat en el seu negoci i com poder oferir una atenció individualitzada i de qualitat als seus clients, tenint en compte diferents elements com la reducció de costos, l'organització del personal o la gestió d'estocs. És per això que amb aquestes primeres jornades volem donar a conèixer quines són les estratègies que cal seguir per regentar una farmàcia pròxima als ciutadans augmentant els seus beneficis.
A càrrec de ponents d'alt nivell com Anna Gil, Carme Ledesma i Ana Chacón es tractaran temes com la gestió de categories, la gestió del temps, l'atenció al client i la gestió de l'espai de la farmàcia amb el principal objectiu de saber gestionar d'una forma eficient l'oficina de farmàcia des del punt de vista empresarial.
A continuació podreu consultar el programa formatiu de les jornades a través de l'enllaç i realitzar la vostra inscripció en el format que més s'adapti a les vostres necessitats:
Programa formatiu
Inscripcions